Leaf Image
Pattern

Nutricionizam

Nutricionizam je primjenjena znanost o interakciji nutrijenata i drugih sastavnica u hrani i njihov utjecaj na održavanje, rast, reprodukciju, zdravlje i bolesti organizma. Istraživanja s područja nutricionizma pridonijela su shvaćanju mnogih procesa vezanih uz prehranu i pojavu bolesti i poremećaja, ali i shvaćanje uloge prehrane u moduliranju genetskog potencijala pojedinca.

Pravilna prehrana neophodna je za održavanje dobrog zdravlja jer velik broj bolesti ili zdravstvenih stanja nastaju uslijed krivih prehrambenih i životnih navika.

Nutricionističkim savjetovanjem čuvamo i unaprijeđujemo zdravlje te potičemo zdravi način života. Svakom klijentu pristupamo individualno sagledavajući jedinstaveno zdravstveno stanje i potrebe organizma te uvažavajući mogućnosti, želje i navike klijenta. Sjedilački način života, industrijska hrana, stres, loš bioritam uzroci su porasta pretilosti, bolesti i komplikacija vezanih uz probavni sustav, preosjetljivosti, kožnih bolesti, autoimunih bolesti itd.. Nutricionističko savjetovanje predviđeno je za različite zdravstvene potrebe uključujući: alergije, rak, probavne bolesti, dijabetes tipa 1, tip 2 i dijabetes u trudnoći, bolest srca, visoki kolesterol, bolest bubrega, dijabetes, prije i poslije operacija u cilju gubitka tjelesne mase, trudnoće, prehrane nedonoščadi .

Nutricionističko savjetovanje
uključuje

Upoznaj nas

Prijavite se na naš newsletter i prvi saznajte novosti, posebne akcije i pogodnosti.

Shape BG

Pretplati se